Методична робота

4 жовтня 2017 року в гімназії відбувся флешмоб з біохімії на тему «Роль хімічних елементів в організмі», в якому взяли участь гімназисти VI(10)-их класів . Кожен з учнів виконував роль окремого хімічного елемента, вказуючи на його біологічне значення: користі чи шкоди для людей, рослин та тварин. Захід допоміг розкрити взаємозв’язок між хімією та біологією, а також узагальнити вивчене про елементи таблиці Менделєєва.

Відповідно до рішення Загальногімназійної конференції від 26.09.2017 р. до участі у конкурсі «Успішний педагог» рекомендовано  вчителів гімназії:

    - Н.Крілевич, вчителя української мови та літератури;

   - З.Шклярську, вчителя історії; 

   - І.Капустяк, вчителя образотворчого мистецтва.

 

 Презентація опису досвіду  роботи вчителя української мови та літератури Н.Крілевич 

 Презентація опису досвіду  роботи вчителя історії З.Шклярської 

 Презентація опису досвіду  роботи вчителя образотворчого мистецтва І.Капустяк

Линии разделители, анимированные линии

 

 

 

4 квітня 2017 року  в гімназії відбулося свято для усіх кмітливих і веселих "Математичний калейдоскоп". Полонену Царицю Математики визволяли розумні та ерудовані діти. Хитрий Незнайко по-своєму цікаво поділив цукерки з Мальвіною, а запальний танець Бабок Йожок та пісня Водяника залишили нікого байдужими. До дітей прийшов Кенгуру і всі дізналися його життєєву історію. Весело і активно грали у "Вірю, не вірю". Тож справді у залі зібралися ті, хто любить математику.

20 квітня 2017 року  вчителем математики Львівської правничої гімназії Наталею Лукашевською було проведено музейний урок з геометрії у VII(11) класі на тему “Об'єми та площі поверхонь многогранників і тіл обертання. Розв'язування прикладних задач”. Урок був підсумком проекту "Урок в музеї". Гімназисти познайомилися з життям та творчістю митця Михайла Дзиндри, поринули в мистецький світ талановитого українського скульптора, а разом з тим повторили теоретичний матеріал по темі "Площі поверхонь та об'єми геометричних тіл", систематизували та узагальнили свої знання і застосовували їх під час розв'язування прикладних задач. Діти з цікавістю знаходили у скульптурах геометричні фігури, вимірювали необхідні елементи для обчислення площі поверхні та об'ємів, а також, використовуючи знання з фізики та хімії, знаходили необхідну кількість цементу, води чи піску, що витратив скульптур для виготовлення певного елементу фігури. На уроці були застосовані метод "Мозкового штурму" та робота в групах. Результати кожної групи були представлені у вигляді міні-проектів. 

24 березня 2017 року учнів гімназії нагороджено пам'ятними сертифікати за участь у Міжнародному конкурсі зі світової літератури "Соняшник" ("Sunflower").