Методична робота

5-6 грудня 2017 року учні IV(8)-их та V(9)-их класів взяли участь у Годині Коду. Це всесвітня ініціатива щодо популяризації програмування серед школярів. Під час заняття у вигляді гри ментори вчили гімназистів програмувати, а по завершенні видали сертифікати. Цей захід доводить, що навчитися програмувати може кожен. Потрібно лише взяти і зробити! 

1 грудня - Всесвітній день боротьби зі СНІДом. З метою інформування про загрози та небезпеки хвороби гімназійний психолог провела години спілкування для гімназистів ІІІ(7)-А та ІІІ(7)-Б класів "СНІД - знати, щоб жити". Гімнасти ІV (8) класів взяли участь у виховному заході "Всесвітній день боротьби зі СНІДом", до проведення якого долучились студенти-психологи. Про небезпечну хворобу нагадали і самі гімназисти у щотижневій радіолінійці. Зупинимо СНІД, доки він не зупинив нас.

24 листопада 2017 року  вчителі Зіновія Буянова, Ольга Гуменюк та Іванна Кремінець провели інтегрований урок з української та англійської мови на тему "The festival of Ukrainian food". Заняття відбувалось у Львівському коледжі харчової та переробної промисловості. Гімназисти V(9)-А класу спробували себе у ролі офіціантів, відвідувачів та взяли участь у майстер-класі з приготування вареників. В ігровій формі учні поглибили свої знання з теми, використовуючи як українську, так і англійську лексику. А на завершення усі присутні скуштували українські традиційні страви.

24 листопада 2017 року  учениця VI-Б класу Львівської правничої гімназії Досяк  Анастасія взяла участь у науково-практичній конференції з історії "Голодомор", що відбулась на базі Класичної гімназії при ЛНУ імені Івана Франка. Своїми дослідженнями учні з різних шкіл Львівщини вшанували 85-річницю пам’яті жертв Голодомору, показавши, що ці події важливо досліджувати і аналізувати, бо тільки на осмисленні минулого можливо побудувати майбутнє. 

23 листопада 2017 року  у І(5)-Б класі відбувся бінарний урок з української мови та математики на тему: "Натуральні числа та дії над ними. Стежками великого Каменяра". Заняття було проведено у Літературно-меморіальному музеї Івана Франка, де колись мешкав письменник. Гімназисти повторювали вивчене про натуральні числа та дії над ними, пригадували геометричні фігури, разом з тим обговорювали відомості з життєпису Івана Франка, аналізували казку "Фарбований Лис". Поєднання двох дисциплін дозволило учням по-іншому сприйняти зміст уроку, відчути практичне застосування вивченого у реальному житті.